Leta i bloggen :)

onsdag 28 december 2011

Rubrik var det ja

Egentligen borde jag låta bli att blogga när jag ändå inte har något intressant att berätta eller skriva om. Och det har jag typ inte nu. Eller jag kan ju faktiskt visa vad jag har köpt idag, då jag var på Väla en liten stund med mamma, Sarah och Josefine.

En förvaringslåda från Chili...

...Och en ring från JC, det är dock inte denna- för den jag köpte fanns inte på JC´s hemsida. Den är iaf i samma modell, en tvåfingersring, och istället svart.


Hur mår jag nu annars då ? Imorse kände jag mig jättedålig, och nu på dagen har det gått fram och tillbaka lite, förmodligen pga alvedon osv. Fast jag är förhoppninsvis frisk imorgon !

/Emma

2 kommentarer:

  1. Rubriken var väl inte så svår?! :P
    "Belmas födelsedag", Phaha, nej då !
    Jag bara skojar lite med dig Emmisen ! ♥
    Din blogg blir bara bättre o bättre för varje inlägg!
    Hoppas du blir helfrisk! :) ♥
    Kram Belma! ♥

    SvaraRadera
  2. Klart ! ;) Tack så jäättemycket, för båda två eller vad man kan säga ... <3

    SvaraRadera