Leta i bloggen :)

torsdag 29 december 2011

Beställt

God kväll !

Förlåt för ett väldigt sent inlägg för dagen kan jag ju börja med att säga. Och att jag nästan är heltfrisk nu, har bara fortfarande lite ont i huvudet och så ... Men det är gött annars ! 

Jag tänkte iaf visa vad jag hade köpt för mobilskal, och stjärnfilter har också beställts + bilder från fujidirekt som jag och Nicole beställde samtidigt, jätterolig bild för det föresten... ;-)

Mobilskal från Skalhuset.


Stjärnfiltret är från Kreativfotografi.


Och dem kära bilderna då från fujidirekt.

Annars måste jag bara tillägga att jag är en aning avundsjuk på Filippa, som är i Mexiko just nu, och ska vara där i lite mer än två veckor. Det verkar så grymt fint och härligt där. Just nu bara lääängtar jag efter solen, eller iof att bara komma utomlands ... Men saknar henne gör jag också såklart! Och Saga också för den delen, som snart ska iväg till Thailand i två veckor hon också. Jag vill ! ^^

Sov sött, för det ska jag snart göra !

/Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar