Leta i bloggen :)

fredag 30 december 2011

Nyklippt och glad tjej...

...Är jag faktiskt nu. Nyklippt blev jag i stan idag vid fyra tiden, jag klippte upp det lite och toppade det. Ingen stor förändring, men liten iaf. Glad är jag för att jag hittat min kameraladdare som jag letat efter som en galning. Har haft lite ångest över den, då kameran var stendöd och laddaren inte hittades- och så är det ju nyår imorgon och då fotar man ju. Men det är inget problem längre ! :') Jag och pappa var föresten också och hämtade ut mitt beställda stjärnfilter idag, har inte testat det än, men tror att det är bra !

Annars idag har jag bowlat med Astrid och pappa, roligt ! Astrid var så himla söt då också ! Sen så var jag, mamma och Sarah i stan en stund- fikade och tittade i affärer. Lite familjedag kan det väl kallas. ;')

Jag har just nu lite bildbrist, så att det får bli en låt jag gillar- "The one that got away- Katy Perry".


/Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar