Leta i bloggen :)

onsdag 22 december 2010

Julklappsbyte

Nu på morgonen så hade vi julklappsbytet ju ... :)
Det var jättemysigt och så. Först så åt vi tomtegröt med mjölk och kanel, sen så gjorde vi julklappsspelet. Vi gör så här att vi lägger alla presenterna på mattan i under en filt och blandar runt lite och sen får alla dra vars en :)
Men sen efter det så tittade vi på film, "The back up plan" tror jag att den hette, den var ganska rolig.
Men nu sitter jag här hemma och tar det lungt, vi ska nog träffas igen om en stund också :P
Och sen ikväll så "skulle" Karin med familj och några andra ha kommit hem på middag till oss hos mamma men Karin och dem kommer inte för att de inte vill köra i detta vädret ;o
Så att nu kommer det inte att bli kul ikväll ju ! Men,men jag får se ifall jag ska dit... Kanske bara blir att jag går dit och äter ifall och sen sticker till pappa eller något, ja, får se !

Men nu ska jag inte tråka ut er mer, så,

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar