Leta i bloggen :)

onsdag 22 december 2010

Nytt namn

Hallo,

ni som hittat hit igen ser nog att jag bytt namn, och ni som inte hittar min blogg läser ju inte detta men jag hoppas att ni hittar hit igen... ^^
Haha, lite jobbigt att man inte hittar den ifall man skriver min gamla adress. Borde ju vara så, för att annars kan man ju tro att jag tagit bort den, vilket jag inte har ! Skulle aldrig göra det mot min fina lilla blogg ;D

Men ja, som ni ser; www.emmaaanderssons.blogspot.com är numera det ni ska gå in på :P
Är namnet inte lite roligare? Fast lite längre att skriva också. Och nu måste jag föresten också göra om designen eftersom att det står "emmaa98.blogspot.com" på den, men jag gillar förändringar ! :D

Bild från vår lilla modell för en dag. Ledtråd; det kommer snart upp nya bilder ! :)




Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar