Leta i bloggen :)

tisdag 21 december 2010

INTE UTAN MIN KAMERA

Hejhej,

Jag lovar, sen jag och filippa kom hem från skolan (11:00) tills jag skulle hem (17:30) så har vi bara tagit bilder typ. Förutom några uppehåll då och då som vi typ lyssnade på musik, sjöng falskt och dansade ... ;S Och så har vi ätit såklart, haha ;DMen jag är jättenöjd med vissa av bilderna, ibland slöfottade vi bara och ibland tog vi fina bilder ^^
Men tack för en rolig dag och hoppas att jullovet kommer att bli braigt :D

Btw, imorgon kl 9 (!!!!) så ska vi byta julklappar, vi som i Saga, Emelie, Sosso, Nian, Flippa och jag, ska bli roligt och mysigt men jag kommer att vara som ett lik i början :o

Här får ni några bilder från dagen:










Hoppas ni gillar dem ...

Puss



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar