Leta i bloggen :)

söndag 7 november 2010

Utedag ! :)


Hejhej,

har precis ätit lunch, pasta med baconsak, gottgott ! :D
Vi äter typ alltid pasta till lunch här hemma, men det gör aldrig mig något, älskar pasta !
Men i förmiddags så var jag ute med Flippsan och fottade lite och sånt :)
Med hennes älskade systemkamera ! Okejj, den är hennes familjs :oo
Men i alla fall, det var jätteroligt !
Nu ska jag snart hem till Nian också kommer Filippa också dit, roligt !
Men vi hörs ikväll eller något


Jag och Filippa stod och ritade peace tecken över hela min sån rittavla, snyggt va ?
Haha, bilden är tagen med datan så att Peace står bak och fram ;S Och bilden är ju nt den bästa :o Men mobba nt den !

Puss

2 kommentarer:

  1. Haha ! ;)
    Bilden e bäst !
    Hitta du inte den vi gjorde om på picnik ? :)

    SvaraRadera