Leta i bloggen :)

måndag 8 november 2010

Önskelista :D

Som dem flesta kanske vet så fyller jag år den 9 december , det är ju faktiskt ganska snart ! :)
Jag äääälskar att fylla år, eller kanske mest presenterna !
Haha, men nä, jag tycker det är så kul överhuvudtaget att fylla år och att alla går runt och säger grattis ( nu låter jag som ett stort ego, haha ) till en och ja presenterna och sen släkt och kompiskalasen också ! :D
Men därför så har jag skrivit min önskelista redan :)
Den är faktiskt inte så fullproppad, för att jag kommer nästan nt på något som jag önskar mig mer än en systemkamera :o

ÖNSKELISTA:

Systemkamera- av pappa, åsa, astrid, farmor och farfar
Cd skiva- av Josse
Locktång, pengar och systemkameraväska (ifall jag får systemkamera)- av Mamma, Lars och Sarah
Presentkort på kläder eller ngt- av mormor och morfar

Så mycket var det ju nt ! :)

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar