Leta i bloggen :)

tisdag 9 november 2010

Klar med California arbetet på skolan ! :D


Halloo :D

Efter skolan idag så gick man hem till Sosso med Nian ( och sosso såklart, haha )
Vi typ fikade först och sen skulle vi göra sån typ konstig bananglass med bara banan i som Nian typ hade sett att dem gjorde på Bolibompa ! HAHA, vi bara "Jaha, så du kollar på det?"
Hon försökte skylla ifrån sig med att hon hade tråkigt då ;S
Men det blev ingen bananglass, haha, det blev problem med att sätta ihop matbredaren ;o
Men,men sen så typ gick vi upp på hennes rum tände ett ljus oh släckte alla lampor också satt vi i hennes nya sköna fåtölj och bara snackade typ, myys ! :P
Men konstigt nog så lyckades jag pricka både Nian och Sosso mitt i pannan två gånger med häftmassa, haha, jag såg ju typ inget men jag prickade MITT i pannan på båda utan att se, det sitter i handlederna vetni ! :)

Vet nt varför men jag fick precis flash back efter Exprementariet, när vi var där med klassen !:)
Det var riktigt roligt ;D
Typ mångas skor, haha :)

Snygga ringar man fick när man gick in där ;S
Alla var typ helt dyngsura efter att ha gått dit i ösregn, ser man på håret ;S

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar