Leta i bloggen :)

lördag 6 november 2010

Hitta Nemo


Haha, jag sitter typ och kollar på Hitta Nemo, jag älskade den filmen för några år sen ;))
Okej, jag kollar faktiskt nt helt, för att nu bloggar jag ju :S Haha, men ändå ! :D
Annars innan idag så var man först med Flippsan lite på förmiddagen men sen fick hon ont i huvudet så att man fick gå hem, kan aldrig hennes huvudvärk gå bort igentligen ? :oo
Men i alla fall, sen på eftermiddagen så träffade man Nian lite också, vi spelade Monopol ! :)
Det var jätteroligt, jag vann typ STORT !
Jag hade 50 miljoner, massa hus och några hotell och Nian hade typ 20 miljoner och faktiskt ganska många hus och något hotell :S
Men ändå, jag hade liiite mer pengar :oo

Shiiet, kolla vilken läskig bild jag hittade precis, bara så att ingen tror ngt annat;
det är en effekt, haha ;S
Jag kommer ihåg i början som man hittade alla effekter och sånt på den här datan, gud vad man skrattade åt allt ! Men nu börjar man liksom veta alla sätt man kan se ut på så att det börjar bli lite tråkigare :oo
Men det är ändå alltid kul att ta bilder på denna datan, det braiga med hela datan ungefär ! :D

Men hoppas att ni får en mysig lördagskväll !

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar