Leta i bloggen :)

fredag 29 oktober 2010

Spanien ! :)

Hejhej,

nu är man framme i Spanien ! :P
Här är jättefint och det är jättebra väder !
Okejj, det vet jag ju nt riktigt än, men det är bra kvällsväder i alla fall, jag sitter ute på balkongen nu ;)) Lägenheten vi bor i är jäääätte fin ! Kanske kan filma runt lite här och sånt imorgon ! :)
Men har precis duschat, jag blir smutsig efter en hel dag på planet, hatar att sitta på ett flygplan och ha tråkigt i timmar, men som tur var så visade dem en ganska rolig film där i alla fall :))
Men jag kommer nog nt ha så bra uppdatering nu när jag är här nere men det kanske blir ngt inlägg varje kväll ? :P
Men får ta lite bilder imorgon och lägga över ... men nu ska jag nt sitta vid datorn på semestern, josse och jag ska nog sätta på en film nu, pallar nt göra ngt annat typ, klockan är ju halv 11 ;)
Men vill inte lägga mig ! :S Ha det bra hemma i kalla sverige !^^

Puss

P.S till alla kompisar: vi får höras av på hotmail ! :D

2 kommentarer: