Leta i bloggen :)

söndag 31 oktober 2010

Spanien bilder ! :)

Hejhej,


här kommer lite bilder som är tagna igår och idag här i Spanien, jag pallar nt skriva vad vi hittar på här men jag ahr det bra ! :)) Det har varit fint väder idag så att man har varit ute mycket och så, men just nu har vi precis ätit lunch här på hotellet så att man sitter fortfarande kvar här inne och så, men ikväll så ska vi kolla lite i hamnen (som vi skulle ha gjort igår, men det blev aldrig av) på alla fina och lyxiga båtar som loigger där och även äta middag där ;D

Haha, måste bara säga att vi faktiskt typ bor granne med Saudiarabiens prins eller vad det är ;oo
Haha, man ser nt ens slottet för att murarna och träden och så höga runt omkring ;S


Men jaja, bilderna :



Mina fina nya flippflopps som köptes för att jag glömde alla mina sommarskor hemma




Det finns typ såna apparater överallt här ! Hade på mig en tjocketröja för att det var mulet och därför kallare igår ;S
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar