Leta i bloggen :)

torsdag 28 oktober 2010

färdgipackat- snart ;S



Hejhej,

har snart packar klart alla saker som ska med till Spanien, fast sen har jag också en påse med stora saker som ska med från pappa som också ska packas ner i resväskan såklart :S
Liite stress kanske, fast ska gå hem till mamma och packa ner det snart, men det är så mörkt ute, men sen kan jag inte cykla med lyset eftersom påsen är så stor så att den inte får plats i korgen, jag vet, PROBLEM ! Haha ;)
Men på tal om mörker, när jag skulle följa med Emy till där vad hennes mamma skulle hämta henne så var hon typ livrädd eftersom man typ inte såg ngt ! :oo Haha, hon sa så:
Ahh, men buskarna är så läskiga och allt sånt !
Och sen typ täckte hon för ögonen och sen när hon tog bort händerna från ögonen så sa hon typ så: är buskarna borta ?
Haha, jag började skratta jättemycket !
Men jag måste packa klart allt så att vi hörs nog inte ikväll ! Men jag lovar att blogga imorgon bitti före vi tar taxin till tåget som tar oss till flyplatsen som tar oss till planet som tar oss till SPAIN ! :D Haha, det var komplicerat att skriva ;S
Men kommer sakna kompisarna ! ^^
En vecka går fort ! :P


Puss


Min feta påse med allt som också ska få plats i väskan, orkar knappt bära den ;S
Men lite ska vara i handbagaget, opps nu blev jag stressad, handbagaget ska jag också packa ! :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar