Leta i bloggen :)

fredag 18 november 2011

T-A-G-G-A kallas det

Herregud vad jag läntar till om typ exakt två timmar nu, då jag ska se Breaking Dawn. Jag trodde inte jag skulle längta såhär mycket eftersom jag inte är sånt jättestort Twilight fan nu ... Men efter att man läst på allas bloggar att det var så riktigt bra osv så vill jag bara se den- och det nuuuu ! :)

Förutom mig så ska också Filippa, Saga, Belma, Felicia, Nicole, Ellen och Sofie gå och se den, så att vi blir ett riktigt stort "sällskap". Men ja, nu ska jag snart äta en tidig middag innan vi ger oss iväg mot stan. Har ni föresten sett "Breaking dawn" ?



Men medan vi nu ändå pratar om ikväll kan jag ju publicera denna kommentar !


LÄNGTAAAAAAAAR ! :D :D <3 TAGGA !!!! <3 Jättefin blogg, annars Emma :) <3
Av Belma på
"It will rain" på 2011-11-17

Svar:
Jag längtar lika mycket ! ;)) Tacki, tacki !


Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar