Leta i bloggen :)

torsdag 17 november 2011

"It will rain"

Tjenaree,

idag efter skolan fick jag ett sms från Nicole som frågade ifall jag ville följa med henne och hennes pappa till Center Syd. Det ville jag också ! Fast det blev bara Center Syd en liten stund innan vi istället stack till Nova Lund. Men roligt var det iaf ! ;'D 

 Men ja, här kan ni ju annars få ett par bilder på mig just nu. Har haft halsduk på mig hela dagen, eftersom att jag i tisdags sträkte nacken på gympan- och det ska tydligen hjälpa lite med halsduk. Och det känns faktiskt ganska mycket bättre !



Men hoppas er dag varit bäst, för det har min- i skolan också faktiskt ! ^^
Annars kan jag ju säga att "vi" har gått runt och sagt "jag längtar tills imooooorgon" typ hela dagen idag, eftersom att vi då ska se Breaking dawn på bio. Gissa tre gånger vem som taggar ?

Puss & Kram


2 kommentarer:

  1. Hej! jag heter joanna och är 23 år och när jag var 14 år så fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppen hjärtat om mitt liv med diagnosen för att folk ska få mer insikt och förståelse för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder så att samhället ska få mer inaikt och förståelse och att alla fördommar ska försvinna för alla är lika värda trors bakgrund:)
    Så brsök gärna min blogg:) kram
    Ps. glöm inte att anmäl dig till alla roliga tävlingar med fina priser:)

    SvaraRadera
  2. LÄNGTAAAAAAAAR ! :D :D <3
    TAGGA !!!! <3

    Jättefin blogg, annars Emma :) <3

    SvaraRadera