Leta i bloggen :)

söndag 6 november 2011

Snart 1 månad till min födelsedag !

Det är den 6 november idag, och jag fyller år den 9 december- och det är däför nästan bara en månad kvar ! Jag är precis som när jag var yngre, jag älskar fortfarande allt som har med födelsedagar och jul att göra. Det är så mysigt, och där är ju heller aldrig fel med presenter. :D

Så nu är det bara att tänka ut vad man ska önska sig av sin släkt, plus att jag och några kompisar har bytt julklappar flera år i rad nu, ätit julfrukost på morgonen tillsammans och sådant mysigt. ^^

Men jag hittade lite bilder från förra julafton nu...
Några av mina presenter:

Lite julkänsla:


Men längtar ni också till jul eller, förövrigt är det enligt mig årets höjdpunkt- december iaf+ sommaren kanske ...

Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar