Leta i bloggen :)

söndag 6 november 2011

Sista dagen på lovet

Hejsan hoppsan,

vad ska mina fina läsare göra idag då ? Jag själv vet inte riktigt än- eller jo, jag ska nog iaf äta lunch i stan med mamma, Lars och Sarah. Sen måste jag kanske plugga lite också, sista dagen på Höstlovet ... ;/ Fast det ska faktiskt bli helt okej att börja skolan imorgon igen, för att vi ska flytta in i en helt ny byggnad och bara för det så jobbar inte vi på hela dagen. ;')

Men här kan ni få en bild på mig just nu:
Och på mitt höstiga, vinröda nagellack:

Armbandet är föresten från Lite Kalabalik, och ringen från Indiska. Men jag måste nog bort till lilla Dante hos Filippa och kolla till honom nu innan vi sticker till stan. Vi var där en stund igår också. :P


Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar