Leta i bloggen :)

måndag 22 augusti 2011

Rolig dag ! :)

Hejhej !

Idag var vi ju på Skånes djurpark med skolan. Det var jätteroligt ! Vi fick gå runt lite hur vi ville och så här, så att det var ju bra. Gick mest runt med Saga, Filippa och Nicole- men även med Sofie och Emelie och lite andra ! Vi, ja, tittade på djur och flummade allmänt. Och gud, vad rädd jag blev en gång. Jag råkade trampa på en groda, och Saga bara "Emma, du dödade den !". Fast det gjorde jag inte, den hoppade vidare sen, och då blev vi lite rädda ... :'/ Sen tog vi en massa bilder. Filippa, Nicole, Sofie och Saga hade med sig kamera- så att alla tog lite med dem. Kan se ifall jag kan sno några sen. ;)

Annars har jag också hunnit vara hos Sofie, träna med Nicole och Filippa och duscha. Nu väntar kvällsmys framför teven och lite kvällsfika !



Kramkram

1 kommentar:

  1. Tjena! Fin blogg du har!
    Var gärna med att ta chansen att bli veckans blogg i min blogg! :D

    SvaraRadera