Leta i bloggen :)

söndag 21 augusti 2011

Helgens slut

Hejhej !

Har precis duschat och bytt om till pyjamas nu. Måste ju lägga mig lite tidigare ikväll, eftersom att det är skola igen imorgon. Gud vad fort helgerna går asså ! Fast det gör faktiskt skolveckan också ... Så att det är ju bra ! Men imorgon så ska vi 6-7:or till Skånes Djurpark. Det ska faktiskt bli roligt ! Titta på djuren och lite så där, hehe. Får se ifall jag tar med mig kameran, man fick det fast vet inte om jag vill. För då måste man ju gå runt och bära på den hela tiden, också vill jag inte riskera att den blir snodd. :'/ We'll see ...

Men hoppas att ni har haft en bra dag, nu ska jag först kolla favoritbloggarna och sen titta lite tv. ;) Hörs imorgon ! Bjuder på ett par somriga bilder sålänge:






Kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar