Leta i bloggen :)

måndag 1 augusti 2011

Några kommentarer

Av VilmaHejdå, skåne ! på 2011-07-24
Fin blogg =D

Svar:
Tack så mycket och detsamma ! :)


Av AnonymHejdå, skåne ! på 2011-07-25
Hej emma ! jag läste om din blogg i julia tidningen. du verkar gilla att fota precis som jag. jag tycker det är jätte kul att träffa nya kompisar... så om du är intresserad av att lära känna min lite grann så kan du följa mig på : fiddewiberg.bloggplatsen.se :) jag har skrivit ungefär samma sak till sofie redan.. :) du kan gärna kommentera och säga din msn om du har någon på min blogg om du e intresserad. :)

Svar:
Hejhej, jo, jag älskar att fota ! Ska kolla in din blogg ... :P

Och, för er som inte vet- så skickade jag och Sofie in en insändare till tidningen Julia om att vi ville ha en fotospecial, och den kom med i tidningen. ;)


Av annaHejdå, skåne ! på 2011-07-26
fin blogg :) hhejsann.blogg.se

Svar:
Tack, tack och dsm ! ^^


Blir jätteglad när ni kommenterar, så att fortsätt med det ! Och föresten- tack för att ni väntade så länge på svar ... :D

/Kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar