Leta i bloggen :)

måndag 1 augusti 2011

Guess who´s home ?

Godmorgon !

Nu är jag hemma igen ! Kom igår kväll, vid typ halv 11- fast tyckte inte att det var så lönt att blogga då. Men nu så ! Har faktiskt saknat det riktigt mycket ... :/

Semestern har varit jättebra ! Vi hade också jättebra väder typ hela tiden, så vi har kunnat bada och segla mycket. Ja, det är typ vad vi gjorde, haha. Men vi seglade runt till olika öar runt om i skärgården och så. Fint var där ju också, så att har tagit mycket bilder. Gör nog några bildbomber som publiceras antingen idag eller imorgon ! :')

Sen nu dom två sista dagarna var vi inne i Stockholms stad hos farmor och farfar- fast det var bara farmor som var hemma. Vi shoppade lite. Lite som i ett par assnygga skor, en skjorta, ett par träningsbyxor och ett nagellack. Kan visa det sen typ. ^^

Men har ni haft det bra då ? Hoppas det iaf ! Men gud vad jag har saknat mina kära kompisar på senare tid ... haha, men idag ska jag iaf träffa Nicole och Filippa ! Och före det ska jag hem till mamma och träffa henne lite- och Sarah såklart.

Men det kommer ett till inlägg snart !

KramKram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar