Leta i bloggen :)

tisdag 30 augusti 2011

iPad-uppis

Hejsan hoppsan !

Hur har er dag varit då ? Min har varit jättebra. Till och med skolan var rolig idag, vi gjorde 6- kamp och lite annat kul. Sen efter skolan så tog jag, Emelie och Filippa bussen ner till stan där vi fikade och tittade i affärer. Men Emelie stack dock vid 3 tiden, och jag och Filippa inte fören vid 5 någon gång. Det blev inget shoppat för mig, men Filippa köpte någon tröja. ;) fast jag hittade ganska mycket fina saker, bland annat ett par svarta jeans, en mysig stickad tröja och ett sport linne. Men det får väl bli vid något senare tillfälle ...

Annars har jag inte hunnit göra något mer idag, bara typ ätit middag och lekt med lilla Astrid lite. Men jag hör av mig lite senare igen !

Kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar