Leta i bloggen :)

tisdag 30 augusti 2011

Emma vill ha.

Som sagt var jag i stan idag, där jag hittade lite fint- som jag nu letat upp här på datorn. Fast man kom inte in på H&Ms hemsida eftersom att "dem hade för många besökare just nu". :/

Men iaf:
Svarta tighta jeans från Ginatricot

Jätteskön Pippa tröja från Ginatricot
Det ser kanske inte så jättesnyggt ut på bilden, men det sitter riktigt fint på. Från Kappahl.
Och sen en på H&M som liknar den här lite, fast snyggare+ en smutsvit skjorta som också är från H&M, fast jag hittade inte någon som liknade den riktigt.

Men jag ska gå och lägga mig ganska snart. Eller ja, om någon timme. Men det jag skulle säga var att det inte blir mer bloggning denna dag. Hörs imorgon istället !

Kramkram

1 kommentar:

  1. hej superfin blogg, du är verkligen skitsnygg! Har för mig att du brukar använda chinos eller? Skulle inte du kunna göra ett inlägg där du visar vad man kan använda till dem, matcha och så?

    SvaraRadera