Leta i bloggen :)

fredag 22 juli 2011

Mitt 476 inlägg !

Godmorning, godmorning !

Hur mår ni idag då, ifall ni då är vakna ... Jag fick iaf ställa klockan imorse- fast på 9:30, så att det var inte så hemskt- eftersom att jag måste hinna packa klart allt idag och så. Har lagt fram saker på mitt skrivbord, men det är mer som jag ska ta från mamma också. Så att när jag ska äta lunch där idag så tar jag med mig det hit sen igen och, ja, packar klart. ;)

Det ska bli jätteroligt att segla- om det är fint väder. Annars sitter man ju bara där i båten och glor typ ? Haha. Men vi ska segla runt i Stockholms yttre skärgård, och där ska tydligen vara jättefint. Så att kameran kommer nog att vara uppe en del. Förvänta er då mycket bilder när jag kommer hem ! :P



Jag kan nääästan lova er att jag lägger in något mer inlägg idag före jag åker. Eller jo, jag lovar ! See you later ... ^^

/Emma Andersson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar