Leta i bloggen :)

torsdag 21 juli 2011

Dripp, dropp ...

Hejhej !

Fint väder vi har ... inte här i Skåne iaf ! Det har ju verkligen regnat heeeeela dagen.

Men det var inte det jag skulle säga. Utan att jag har glömt att berätta att jag och pappa tar tåget ner till Sundsvall där vi ska vara i två dagar- för att gå på Åsas släkts släktträff, Åsa och Astrid är föresten redan där. Sen åker vi ner till Stockholm för att segla runt i skärgården där i typ 4 dagar med pappas kompis, hans fru och deras lilla kille. Dem har då en stor segelbåt. Sen åker vi vidare in till farmor och farfar som bor mitt i Stockholm och är där i två dagar. Ska bli roligt ! :') Vi får bara hoppas på 100 gånger bättre väder. Och jag kanske heller inte kommer kunna blogga något ... Men får se om vi kanske tar med oss en dator- fast den har förmodligen ändå inget internet då. ;/

Men ja, jag åker ju ändå inte hemmifrån fören klockan 16:00 imorgon. Så att hinner ju lätt uppdatera före det ! ^^

/Emma Andersson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar