Leta i bloggen :)

fredag 3 juni 2011

Nytt i garderoben

Var ju i malmö idag, med mamma och Josse. Vi började med en god lunch, sen lite affärsbesökande, sen en fika och efter det ännu mer affärer ! :) Var roligt ! Det var ju så himla fint väder också, jag svettades ju ihjäl som hade byxor och svart blus på mig ... :'/

Men det blev iaf lite shopping, jättenöjd ! Älskar mobilväskan och kavajen speciellt, men även linnena- som ändå är så enkla. Tack mamma ! ^^



Mobilväska från JC.


Linnen från Zara. Dem är ganska långa så att kan användas till tights eller något, men lika fint- om inte finare- att stoppa ner i shorts eller byxor !




Kavajen är den också från JC. Så snygg med upprullade ärmar och lite smått oversize.


Allt kommer nog att användas ganska flitigt. Får hoppas att det kommer lite kallare sommarkvällar, så att jag kan ha kavajen ... Haha ! :D


Mina shorts som jag har på typ alla bilderna, är mina ljusa jeans som jag klippt av och vikt upp och slitit lite. Fast såg dock också nu att ena benet är längre än det andra. Haha.


/Emma Andersson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar