Leta i bloggen :)

torsdag 2 juni 2011

Magont ...

Hejhej, ledig var man idag ja ! är det imorgon och på måndag också. ^^

Dagen har för det mesta spenderats med Nicole. Dem andra har varit iväg hos Lars föräldrar, och dit ville inte jag. :'/ Men har haft det jättekul ! Varit lite flummiga ibland, haha. :D Fast på slutet var vi dock lite uttråkade. Men när vi hade piknik på stranden så köpte vi rabarber, och så åt jag typ en halv, efter det så fick jag lite ont i magen och sen blev det bara värre och värre ... Fast det är nästan helt bra igen nu, får bara lite "ontanfall" då och då. Och haha, vet ni ? Nicole satt helt seriöst och åt pepparkakor som hon hittade här hemma- i 20 graders värme typ ... Normalt ? Nä ! ^^




Vad normala vi är på bilderna va ? Haha ... Fast dem är ju då dock inte från idag, kanske några veckor sen ? :P

Men annars har jag precis målat på "mitt" rum ! Ska ju byta rum till Josses gamla. Men mer berättar jag inte, ni får se det när det är helt klart ... Men fint blir det iaf !

Nä, nu ska jag vila lite, så att magen blir helt bra igen ! Imorgon blir det Malmö med mamma och Josefine. Vi ska väl gå i affärer, fika och lite sånt roligt, :'D Så att uppdateringen kanske inte kommer att vara på topp, men ska försöka klämma in inlägg då och då.

/Emma Andersson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar