Leta i bloggen :)

onsdag 9 mars 2011

Fototips

Här får ni bilder sen igår då jag och Sofie var ute och tog foton vid solnedgången. Det var jättefint ljus så att jag tycker det blev en del bra bilder ? :P Men det blir alltid finast bilder vid gryningen och solnedgången. Tänk på det, ifall ni vill ha fina naturbilder så är det då ni ska gå ut. Det får bli dagens fototips, haha. :D










Hehe, vet ni så off jag har varit idag? Och trött ...
På skolan när jag och Sofie cyklade till gympan:
Emma: Vad ska du göra idag då?
Sofie: På kör.
Emma: Jaha, har ni det på sportlovet?
Sofie: Det är inte sportlov, vi är på skolan nu. Haha, Du är helt off !
Emma: Haha, men jag bara tänkte för att vi har ju ingen dans imorgon.
Sofie: Den skulle varit idag ...
Hehe, känner mig lite osmart idag. Men sen efter skolan så stack jag, Saga och Filippa hem till mig. Vi gjorde klart modereportaget och sen typ var vi lite flumm ... ^^
/Emma Andersson

1 kommentar: