Leta i bloggen :)

torsdag 10 mars 2011

Flätat

Hallo,

Klippt mig idag ! :D Stack in till stan direkt efter skolan med Sofie och Filippa. Filippa hade också klipptid direkt efter mig och vi klipper ju oss på samma ställe. Touch.^^ Har klippt det ganska mycket kortare. Sen också klippt upp det lite där framme. Känns ganska ovant, men är nöjd ! Det är så mycket glansigare och lenare nu typ, innan var det så slitet. Så att jag tror att det är bra att jag klippte mycket ! :P Men jag kan ta någon bild snartoch visa er hur det ser ut. Filippa klippte inte så mycket men det blev också jättefint !

Men sen när vi båda klippt oss så stack vi och kollade i affärer lite. Hittade inget så speciellt. Men letade efter ett flätat skärp. Hittade inget normalt. Eller jo. Men jag ska nog leta vidare, för jag vet att det finns många finare ! Vill ha något sånt här (titta nedan), snyggt att ha i midjan till pöströjor och skjortor och sånt men sen också till skjorts och byxor !

/Emma Andersson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar