Leta i bloggen :)

måndag 28 februari 2011

NYTT

Hallo,

förlåt, förlåt för att det har varit riktigt kasst idag med bloggandet. Men har minst sagt haft fullt upp ... :P Praoade (stav?) på dagiset idag, var roligt men lite jobbigt ibland. Det var liksom "Emma! Emma! Emma!" ibland, haha :) Det är väl bra att dem gillar mig iaf, men jag skulle bara praoa där idag, imorgon blir det 2-3:an. Också slutade jag inte fören kl 15.30 ;/ Efter det så stack jag hem till Emy med några andra, vi gjorde ganska mycket på modereportaget, det börjar bli klart nu. ^^

Men här får ni lite bilder på det jag skulle ta bild på ... Haha, bra förklaring. :P

Byxdress, från Benetton på köpcentret Illum i Köpenhamn.



Linne med snörning i sidorna, Topshop.

Halsband från märket "Pearls for girls". Det får stort + för den snygga remmen eller vad man ska säga. ^^

/Emma Andersson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar