Leta i bloggen :)

söndag 27 februari 2011

Namnsdag

Har glömt att berätta att det är min namnsdag. :) Något vi faktiskt firar i den här familjen, haha, mormors traditioner är det kanske ... Och mammas :P Åt en god tårta som mormor gjort också fick jag lite pengar av mormor och morfar och ett jättefint halsband av mamma. Eller det var också från Sarah, Josse och Lars. Visar det imorgon, eftersom kameran fortfarade är hos pappa ;/ Men då blir det iaf bilder ! Har varit lite bildfritt här dem senaste dagarna, inte bra alls ! Och vet ni, så klumpig som jag är så råkade jag fastna i ett dörrhandtag och göra hål på min tunika, den nya, och det var inget litet hål... Men mamma ska sy den lite senare, får väl hoppas att man inte ser att den varit sönder.

Innan idag så var jag hos Saga och gjorde lite på modereportaget, det gick väl ganska bra ? :P



Det var detta jag fick, ska ta lite egna bilder också ;)

/Emma Andersson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar