Leta i bloggen :)

torsdag 24 februari 2011

Köpenhamn

Hallo,

Haft det bra idag ? Det har faktiskt varit en ganska lång dag för mig.
Först så var man ju med Nian och Flippsan. Vi packade lite av Nicoles saker, två lådor ungefär. För er som missat det så ska hon snart flytta :(( Sen så stack Filippa hem och åt och jag och Nicole följde med hennes pappa till stan där vi käkade lunch på Basilika, thaimat. :D
Sen när vi staack hem så kom vi på precis när vi skulle in till Nicole och Filippa var på väg dit att vi ville vara hos Filippa och spela sims, så vi sprang och mötte henne och då stack vi hem till henne, nördade sims lite och var allmänt lite galna, haha :D
Sen så gick jag hem till mamma och käkade middag, planerade lite inför morgondagen då man ska på en liten tripp till Danmark ;) Vi ska sova där en natt också. Jag, mamma, Lars och Sarah.

Sitter nu och dricker te och har nyss packat lite och duschat, ska väl ganska snart sova också ;P

Jaha, det blev en ganska lång text, så för att inte förlänga den ännu mer säger jag hejdå. ^^ Vi får se ifall vi hörs imorgon före jag sticker annars så blir det på lördag eller söndag. :)
Önska mig trevlig resa !

/Emma Andersson




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar