Leta i bloggen :)

lördag 26 februari 2011

Home, sweet home ^^

Hallo,

hemma igen. :) Hade det bra i Köpenhamn men det känns alltid skönt att komma hem. Borta bra, men hemma bäst, heter det ju och så är det även för mig. Kom hem med lite nya kläder också, bland det en byxdress (!!) Jättesnygg och svart, haha, bra beskrivning, men det kommer komma upp bilder på det jag köpte så småningom, måste bara ta foto på det och kameran är hos pappa !

Om man ska säga kortfattat vad vi gjorde så kan jag säga: Shopping, god mat, promenader och besök på museum ungefär ;) Haha, men det är ju typ det enda man kan göra där nu. Btw, svinkallt där också ! Fast varmare än här endå ... :/ När vi var på museet så kollade vi på gamla mumier och sånt, också sa mamma till Sarah att någon mumie kanske sprang runt på museet. Då blev ju Sarah inte lite rädd, utan gick rädd hela museeum- besöket. Haha. :D

Det blev dock inga bilder, jag tog avsiktligt inte med mig kameran pga att jag inte skulle orka gå och bära runder på den+ att mina fingrar skulle frysa ihjäl och ramla av ifall jag fotade hela tiden. Men ändå lite tråkigt, det är ju alltid kul med nya foton !

Smått (huh, smått?) ful bild på mig just nu...


/Emma Andersson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar