Leta i bloggen :)

söndag 2 januari 2011

Sjuuk :((

Hejsan, en sjukt trött och febrig Emma som skriver ...
Jag är så trött så att jag typ fick sitta ner över allt när vi var och handlade, fast nu är det lite bättre efter att jag legat i soffan i typ en halvtimme och vilat, men ändå så känner jag mig helt hängig ! :o
Innan idag i förmiddags så var vi en pyttesväng till Glumslövs backar, för att astrid skulle få åka lite pulka, vi har bara en sån bebispulka med ryggstöd och sånt så att jag åkte inget, och dessutom så var det ganska mycket snö som töat bort, lite tråkigt men det kommer nog mer någon gång ;P
Vi ska nog snart äta lunch, men är inte hungrig även för att jag inte åt någon frukost, man är ju inte direkt sugen på mat när man är sjuk ...

Men nu ska jag inte göra er helt deprimerade, solen skiner idag ! :D

Flippa kommer hem från Marocko på fredag eller lördag ! :))
Hoppas att du har det bra där

Puss


1 kommentar:

  1. Jag har det bra här :) men nu börjar jag få lite hemlängtan...saknar ju er! Nu e det ju bara 3,4 dar kvar ju ;) hoppas ni har det bra !<3
    //Flippan

    SvaraRadera