Leta i bloggen :)

lördag 1 januari 2011

2011

Gott nytt år i efterskott ! Hoppas att detta året blir lika bra som 2010 var ! :D

Vi firade som sagt i Göteborg hos pappas kompisar, var väl roligt ? Fast är riktigt trött idag !
Jag gick liksom och la mig kl 3 och vaknade 11, och dessutom vaknade jag på natten när Astrid vaknade eftersom att vi sov i samma rum, så att jag fick inte jätte mycket sömn ... :o
Men jag ska ta en dusch och sen äta lite mat och sen faktiskt kanske gå och lägga mig i sängen och titta på film eller spela mitt nya wii spel... Får se !
Men just nu lyssnar jag på denna braa låten ... (äntligen lärt mig hur man lägger in videos)


resten, bilder kan inte komma upp fören jag hämtat min sladd till datorn hemma hos mamma, så förmodligen om någon dag ! :P

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar