Leta i bloggen :)

söndag 20 maj 2012

Jaha...

Då var det ett tag sen sist. Och mycket har ni missat! Det är väl iof därför jag inte har bloggat på en vecka, på grund av att det hänt massor med grejor!

För att:
*Min mobil har pajat! För att göra en vääldigt lång och lite komisk historia kort.
*Det har varit extra lång helg för mig! Det var lov i torsdags & fredags...
*...och då var jag i Stockholm och hade det bra.
*Det har varit lite genrep och inspelningar inför dansshowen nästa helg (Och fler blir det, kuul!)
*Jag har varit ute mycket i det fina vädret...
*...och umgåtts med kompisar!

så att ifall jag ska skylla på något, skyller jag på det. +att det har varit ganska mycket i skolan.

Jaja. Men så att ni vet kanske inte bloggningen kommer vara på topp de här sista veckorna innan skolavslutningen, då det är både det ena och det andra som måste prioriteras först. Men ska försöka!

Ha det bäst, see ya!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar