Leta i bloggen :)

söndag 29 april 2012

Nicole

Hejhej på er! det var ju faktiskt ett tag sen sist.

Men hoppas att det är bra med er iaf, mig själv är det toppen med! Har hittat på mycket roliga saker dem senaste dagarna också. I tordags var jag ledig från skolan, och nu på måndag och tisdag är jag också det, så himla skönt! Så att man får ju passa på att sova ut och göra massa kul grejor.

Annars har jag precis varit ute och fotat lite med Nicole. Vi tog nog mest bilder med hennes kamera, fast jag knäppte också en hel del! Just nu kan jag ju lägga ut några på Nicole:






som ni nog ser på de flesta bilderna, så typ stormade
det ute idag.
+jag kan ju också säga att jag tyckte kvaliten
på bilderna blev väldigt mycket sämre nu när jag lade
upp dem här på bloggen, men ibland blir det så...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar