Leta i bloggen :)

lördag 24 mars 2012

Senaste dygnet

Hejhej, 

har ganska mycket att berätta! Hänt mycket kul det senaste dygnet ju! Först och främst: Hungerspelen... 

Igår såg ju jag och några kompisar The Hunger Games här i stan, och jag bara älskade den! Jag som läst boken blev kanske lite besviken över vissa saker dem inte tagit med i filmen (T.ex Katniss & Peetas snack på slutet, som egentligen är viktigt...), fast det dem ändrat gör dem ändå så himla bra! Riktigt nöjd med den, får absolut högsta poäng av mig: 5/5. Vill se den igen! Det kommer ta ett tag att få ur den ur huvudet... 
Jag tycker att allt gjorts väldigt bra: huvudstaden, slåtterdagen, intervjuerna, stridsscenerna... Och skådespelarna var grymma! Har ni inte sett den, gör det! 

Sen efter bion följde jag, Alma och Sofie med Nicole hem, där vi sen sov över. Jättemysigt och kul det också! 

Annars har jag idag varit en stund i Hbg, haft lite "syskondag"-alltså umgåtts med mina kära systrar- och så. Ska snart iväg och äta middag ute, göttigottgott. 











Ha det braaa! 

P&K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar