Leta i bloggen :)

måndag 5 mars 2012

Let the noise run through your head

Dagens låt: Laleh- Some Die Young
Dagens dusch: Det får bli ikväll.
Dagens frisyr: Just nu; hästsvans.
Dagens smink: Maskara!

Dagens händelse: Typ... vet inte?
Dagens planer: Jaa, typ bara ta det lugnt. Hinner ju inte mycket mer idag.
Dagens vill ha: Ett privatflygplan, så att jag kan åka vart jag vill, skulle inte vara helt fel. Haha...


Dagens saknad: Josefine, fast hon ska snart ner och hälsa på här i Skåne.
Dagens värsta: När jag skulle släpa mig ur sängen imorse... Ush!
Dagens finaste: Mina kompisar!
Dagens måste: Hmm..? Måste packa saker från pappa och ta det till mamma iaf!

Dagens dricka: Pärondricka drack jag precis.
Dagens köp: En macka på cafeet på skolan, haha.
Dagens mat: En macka till frukost, äcklig skolmat till lunch och god fika nu på eftermiddagen.
Dagens sjuka: Inte hänt något sjukt, faktiskt.
Dagens mående: Brabraigt!

















P&K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar