Leta i bloggen :)

onsdag 25 januari 2012

Surprise, surprise

Tjenare,

kom nyss hem från Sofie, där vi fixat med lite grejor. Ska snart bort till mormor och äta middag där med familjen, förmodligen gott som alltid !

Annars måste jag ju bara säga att jag inte alls vet vad jag ska blogga om nu för tiden, alltså de senaste dagarna ungefär ... Har inte fotat på några dagar nu, och på dagarna är jag annars bara i skolan och med kompisar efter det- roligt iof. Men får väl försöka komma på lite skoj här på bloggen. Också om vi nu ändå ska klaga kan jag ju säga att jag inte kan mobilblogga nu igen. Det går fram och tillbaks ... Så att jag har lite damp på det !

Men för att muntra upp oss lite kan jag ju bjuda på ett par bra låtar:



Och ett par bilder som inte passar jättebra till vädret just nu:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar