Leta i bloggen :)

torsdag 19 januari 2012

Slappt

Hejj, 

Sitter här hemma hos pappa just nu. Vid datorn, och bloggar. Skolan idag var faktiskt ganska rolig på något sätt. Engelskan var iaf rolig ! Språk är mina favoriter i skolan. Svenska, Engelska, Franska. Fast gillar faktiskt de flesta ämnen helt ok. Men nog om skolprat nu. 

Över till fotoprat, haha. Jag är jätte fotosugen, fast får ingen som helt inspiration av detta vädret. Vill ha antingen riktigt vinter eller vår nu. Mest vår, hehe. Men det får bli lite favorit i repris då istället ...

Tagen förra december. Jag kunde ingenting om min kamera och hade då haft den i typ några veckor. Också knäppte jag denna bilden, som jag tycker är ascool. 

I Granada, stad i Spanien, i en typ fjärilspark. Älskar färgerna på bilden ! 

Vet ej varför jag gillar denna bilden så mycket. Vinkeln tror jag... I Riksgränsen är den tagen !

Älskar vinkeln på denna bilden, också är Nicole jättesöt på den såklart ! 

Denna bilden är så mysig, fina lampor och allt. 

På denna bilen älskar jag färgerna, också söta Filippa ju. 

/Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar