Leta i bloggen :)

söndag 1 januari 2012

New years eve

 Hejsan hoppsan !

2012 var det nu då ja, ingen skillnad egentligen- men roligt ! Jag känner på mig att detta år kommer att bli grymt bra !

 Iaf så tänkte jag mest lägga in bilder från min nyårskväll och såhär. Jag, mamma, Lars och Sarah firade tillsammans med Karin och hennes familj, eller iaf en del av den, på Örenäs slott. Det var fika, middag, fyrverkerier och övernattning. Men jag och Karin gick runt i "slottet" mycket, och hade jätteroligt ! Vi försökte ta en del bilder på oss, men det gick lite sisådär. Konstigt ljus, roliga miner, avbrutna av gubbar (haha...) osv.









Jag har iaf haft en jättebra nyårsafton ! Och föresten, tog jättemycket bilder på raketerna igår, så att det åker in här snart. ^^

/Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar