Leta i bloggen :)

onsdag 4 januari 2012

Moviemovie

Tjena mittbena ! 

Idag har man varit med Nicole. Vi har tittat på film, någon med ett långt konstigt namn- haha. Den var iaf ganska bra, fast väldigt konstig. Sen har vi typ gjort lite ingenting, och spelat in lite med våra mobiler. Kanske kommer upp en film här någon dag, vem vet ... ;) Just nu är jag hemma själv, pappa är ute och springer och Åsa+ Astrid är i Uppsala nu i några dagar. 

Men här kan ni ju få en bild på mig från nyårsafton:

Ta nu vara på ert jullov innan det är slut ! Jag börjar på tisdag, så att det är bara 6 dagar kvar nu. Imorgon ska jag åka skridskor föresten. Förmodligen med Sofie, Nicole och Emi, fast jag vet inte riktigt om alla vi kunde osv. Jaja, jag ska iaf ! Ha det gött ! :)

/Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar