Leta i bloggen :)

söndag 15 januari 2012

Brunch

Godmorgon,

jag har precis ätit en liten frukost, liten på grund av att vi lite senare ska in till Helsingborg och äta bruch med släkten. Mormor, morfar och kusinerna. Ska bli ganska roligt!

Igår kväll såg jag och Filippa på film här hemma, "Jag saknar dig". Den var jättebra, väldigt sorglig och hemsk- men bra. Den handlar typ om två enäggstvillingar som är fjorton år. Också dör den ena av dem, också är då handlingen om när hon andra ska gå vidare efter hennes död och så vidare ... Rekommenderas !

Men nu ska jag upp och fixa ve mig. Hörs förmodligen senare idag ! Har lite bildbrist, så att det får bli så tråkigt inlägg, alltså utan bild.

/Emma

2 kommentarer:

  1. Hej Emma!
    Visst var filmen bra fast som du säger sorlig också! ♥
    Finfin blogg har du!
    Puss & Kram! ♥
    //Belma

    SvaraRadera
  2. Hej Belma !
    Aa ! Tacktack,

    kraam <3

    SvaraRadera