Leta i bloggen :)

lördag 31 december 2011

10:48

En ganska trött Emma som skriver, ifall ni nu vill veta det. Jag vaknade för någon halvtimme sedan och har sen dess hunnit äta frukost.

Men jag ville bara säga att ni ska ha det jätteroligt idag ! Sista dagen av år 2011, och fira in 2012. Vi får hoppas att det blir ett toppenår ! Och det känner jag på mig att det kommer att bli. :')

Aja, det kommer förmodligen inte bli någon mer uppdatering idag, om då inte min mobil helt plötsligt bestämmer sig för att börja mobilblogga igen- jag hatar att det inte går längre ! Fast jag gör ett tidsinställt inlägg till 12-slaget ... ;)

Och bara för att det är sista dagen på året får ni en liten bildbomb av bilder tagna i december ...

Dansföreställningarna


 Julbak



 Lucia





Julafton




Min födelsedag
/Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar