Leta i bloggen :)

lördag 19 november 2011

Nu blir Emma lite sur

Jag råkade precis radera hela detta inlägget, men det är föresten inte ovanligt. Ganska typiskt mig ... Så att jag får väl skriva om allt.
En grå mössa och halsduk inhandlades iaf idag när jag var i stan med mamma och dem. Det fikades också bakad potatis med massa räkröra. Före det var jag faktiskt i skolan i två timmar. Vi hade öppet hus, som menas att vänner, familj och intresserade kan komma och kolla på skolan. Vi skulle egentligen sitta och jobba, fast det var det inte många som gjorde- inkl. mig. Så att det var faktiskt roligt ! ^^

Annars kommer nog inget speciellt att hända senare idag, är också ganska trött. Eller snarare seg ... Men det blir nog dock alla av detta väder. Det börjar liksom redan mörkna lite, och klockan är 15:45 om ni undrar.
Såhär såg det ut förra året i Nov. Bilden är tagen med min kassa gamla kompaktkamera jag då hade.

Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar