Leta i bloggen :)

tisdag 15 november 2011

Idé torka

Jag har sånt fotoberoende just nu, har redan testat ta på bilder på vatten- det gick åt helvetet, sen testade jag att ta självporträtt- men även det gick åt skogen dels eftersom att jag inte har någon fjärrutlösare. Men det ska jag iof önska mig i julklapp, till kameran ska jag också önska mig ett sjärnfilter och en kamerarem (strapsbycochise- som jag skrivit om för ett tag sen). Medans vi ändå är inne på vad jag ska önska mig så kan jag ju berätta lite mer ... I födelsedagspresent önskar jag mig en ny mobil, Ilse Jacobsen gummistövlar och en onepiece. Sen i julklapp önskar jag mig då lite saker till kameran, en klocka, coffeé card, något presentkort och ett badkort. Om jag får allt får vi väl se, fast det tror jag nog går eftersom att jag har stor släkt. Jag fyller år den 9 december om ni undrar. ;)

Men annars taggar jag, som vanligt, inför Desperet housewives ! Ska väl göra mig någon fika inför det också ... Men kanske uppdaterar något mer snart, w'ell see.

Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar