Leta i bloggen :)

onsdag 2 november 2011

Alltid lika smart ...

Haha, asså Nicole är verkligen lite borta ibland. Hon säger alltid helt konstiga saker som "makes no sense"- kom inte på vad det heter på svenska, haha ! Som idag när hon, jag och Filippa kolla på "Eclipse":

Nicole (om filmen)- "Asså, kan du inte kissa henne nu!"
Jag- "Kissa?"
Nicole- "Ojj, jag menade kyssa ... !" 

Eller på vår Halloweenfest häromdagen:

Nicole- "Paris imorgon, Sofie!"
Sofie- "Jaa ..." 
Nicole- "Men asså var ska du?"
Sofie- "Till Paris !?"
Nicole- "Just det ... !" 

Den andra är ju värst, men det är så mina kompisar är förstår ni- eller kanske Nicole... ;) Som idag när jag, Filippa och Nicole sitter och spelar Alfapet och Nicole bara "Tänk så hade man skrivit alfapet", och skrattar åt det i typ flera minuter. Haha. Men ja, det är typ vad jag gjort idag föresten ! Film, lunch och Alfapet med Filippa och Nicole. Skojsigt ! ^^

Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar