Leta i bloggen :)

lördag 3 september 2011

Min dag

Hejsan, 

nu är jag lite gladare, haha. Och huvudet är helt bra nu igen. Inte för att det var så dåligt innan ... 

Men, igår kväll och typ hela dagen idag har ju spenderats med mina fina flickor. Har verkligen haft jätteroligt, speciellt igårkväll, eller ja, typ inatt. För att idag så var alla så trötta, eftersom att jag, Nicole, Sofie och Emelie inte somnade fören klockan halv 4. Saga och Filippa somnade vid 2. Och sen så vaknade vi ju såklart vid 8 tiden, inte så konstigt att man har varit trött. Igårkväll såg vi iaf en jättebra film, fast sorglig- "Water for elephants", det är med Robert Pattinson och Reese Witherspoone (stav?) i huvudrollerna. Rekommenderas, fast den var ganska hemsk. Sen så snackade vi mest, hittade på lite roliga saker också. Också flummade vi ju också en del såklart. :')

Sen idag så var vi på Väla, som nu har blivit jättefint ! Men vi hade lite problem där- för att vi typ tappade bort varandra hela tiden, så att alla fick typ lite problem. Haha- nä, men det var också jättekul ! Jag köpte ett par saker, men det kan vi ta i ett annat inlägg sen ! :P

Det togs inte så mycket bilder, men några knäppte jag iaf imorse. Kan ju dock också varna er om att vi är väldigt nyvakna på dem ...












Kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar