Leta i bloggen :)

onsdag 14 september 2011

Dans x2

Hejsan, 


kom hem från dansen för lite mindre än en timme sen. Idag var det först Lyrisk Jazz och sen Showdans. Lika roligt som vanligt. Duschade nyss och åt precis en väldigt sen middag. Har inte hunnit göra något speciellt mer idag, förutom att vara i skolan. Haha, ni skulle bara ha hört vilken "debatt" jag och några kompisar hade idag på lunchen. Nikon vs Canon liksom, haha. Jag kör ju stenhårt på Nikon, Nikon D80- för att vara exakt. Så att på den sidan stod jag idag. Det var iaf jätteroligt när Sofie som stått för Canon stenhårt säger "Ja, egentligen är det typ ingen skillnad på Canon och Nikon..." Haha, men hoppas att er dag har varit lika bra som min. Också får ni några bilder på mig just nu:




Kramkram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar